Home > In to the Zoom > Infloreste Marketingul in Fotbalul romanesc!

Infloreste Marketingul in Fotbalul romanesc!


Am citit azi o stire foarte amuzanta dar si foarte impresionanta pentru romania. Steaua, da clubul FC Steaua a lansat pe langa vin, ciocolata si calorifere si sucul “Cola Steaua”. Produs brand-uit cu emblema stelei. Cica sucul ar fi facut undeva in Germania. Asa cum aceste strategii de marketing se practica de foarte mult timp prin curtile marilor cluburi din lume, ne putem mandrii ca in sfarsit cineva din romania se gandeste sa scoata banii din orice; chiar si atunci cand ai la dispozitie imaginea celui mai mare club din Romania. Sucul se va gasi in hipermarketuri la pretul de 4 lei. Am inteles ca oficiali din ghencea se asteapta sa vanda undeva la 2 mil de bucati anul urmator. Volumul de vanzari preconizat ar aduce clubului un venit de 1 mil de Euro. Asteptam cum interes si alte produse cu brand-ul stelei pe ele.
Articolul sursa il gasiti aici!

Advertisements
  1. Alissa
    29/11/2010 at 17:41

    Asta e berea microbistilor care sunt cu masina! :)))

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: