Home > ZoomExtrem > Need to press a button

Need to press a button


Am constatat de ceva vreme ca sunt obsedat de tehnologie. Nimic nou si original in asta recunosc ca mai sunt mii de alti barbati, “Gadget Fans”. Dar ce am observat cu ingrijorare este aceeasi reactie dar avand mereu forme diferite de manifestare, atunci cand nu sunt in vecinatatea unui gadget sau neatingand unul de ceva timp. Intai traiesc cu senzatia ca am pierdut ceva, un sentiment ca si cum imi lipsesc plamanii si nu mai pot respira bine sau chiar mai rau. Dupa ce pierd cateva minute bune asigurandu-ma ca am toate organele intacte ma afund intr-un trafic al gandurilor de zici ca tocmai am asistat la startul unei curse de formula 1 de la SanMarino. Zeci de ganduri bantuind cu un scop bine determinat si anume de a-mi amintii ce bine este sa manevrezi un gadget fiind el si o masina de tuns cu afisaj electronic a lungimii firului de par. Si sunt bombardat cu astfel de ganduri vreo 1-2 ore pana ce imi vine o idee demna de IQ-ul celui mai inteligent om de Neanderthal ” trebuie sa apas pe niste butoane”.

Dupa aceasta fabuloasa idee care a revolutionat mersul pe jos si apa calda am doua variante: ori ma duc la laptop(aka Chuck Norries) sau oricare alt aparat ce are butoane. Daca se intampla sa fiu intr-o casa in care am accesul restrans al gadget-uri incerc sa-mi potolesc nebunia cu telefonul… sau cum s-a intamplat ultima data cand am avut bateria descarcata si eram intr-o casa straina, ma joc la aragaz. Da, butonul acelea al aragazului ce produce scantei poate induce o stare de relaxare foarte buna. Sau poti cauta un debara un aspirator sau in baie un aparat de ras cu baterii. Orice merge pe baterii, curent electric si face ceva cand apesi pe el. Sper ca nu sunt singurul care sufera de asa ceva!

  1. 12/11/2010 at 16:12

    Mai sa stii. Greu ne este cu ea dar mai greu ar fi fara. Cumar fi sa gatim incercand inainte de cautam lemne pentru foc:)

  2. Z
    12/11/2010 at 16:06

    Asa cum spuneam, ce face tehnologia asta!

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

