Home > In to the Zoom > Andro-copilul

Andro-copilul


Weekendul trecut a avut loc un eveniment organizat de suntparinte.ro impreuna cu Intuitext, divizie a produselor educaționale Softwin Group  în parteneriat cu BitDefender pe tema “Sunt părinte în era digitală”. Am fost prezent la acest eveniment cu toate că nu sunt parinte dar mi-au deschis ochii asupra unor probleme pe care le voi întâlnii în relația cu copiii mei oameni precum soții Talpeș, Eliza Rogalski, Chinezul, doi psihologi și un reprezentant BitDefender. Am aflat chestii interesante despre cum trebuie instalat cel puțin un soft de control parental pe fiecare calculator. În viitorul apropiat mi-aș dorii să pot instala așa ceva chiar pe telefon sau orice gadget ce are sau poate oferii acces la internet și se află în apropierea copilului sau a blocului unde locuim. Am mai aflat și faptul că relația copil + părinți => război de gherilă, șantaj, corupție, mită, iar de cele mai multe ori copilul este partea câștigătoare în acest război. Sper că până voi avea un copil să termin 2-3 cursuri de supraviețuire pe timp de război, să citesc câteva cărți legate de NLP(Programarea Neuro-Lingvistică) și bineînțeles multe și multe exerciții de răbdare.

  1. Alissa
    08/11/2010 at 16:45

    Intr-adevar e greu tare sa ai un copil. Nici nu stii cum il scapi de sub supraveghere si intra pe Chatroulette

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

